Door een fout bij KPN heb ik geen beschikking over een ADSL lijn. Ik zou een snellere verbinding krijgen, iets wat ik juist buit angst voor het fout gaan, altijd heb tegengehouden. Nu echter had KPN mij overtuigd dat er niets fout kon gaan. Dus toch maar besloten het te doen. Er zou niets veranderen, alleen meer snelheid.
Gisteren om 10:58 ging mijn verbinding er af om vervolgens nooit meer terug te keren

Een belletje naar KPN leverde mijn het trieste bericht op dat KPN niet in staat was de order geheel uit te voeren op vrijdag.
Het kan tot 5 dagen (en dat zijn dan werkdagen) duren voor de verbinding weer is hersteld.
Tot die tijd kan ik alleen via mijn telefoon op internet komen, wat een behoorlijke beperking is tov via de laptop.
Ik kan via de telefoon geen nieuws updaten. Misschien dat ik tijdens mijn komende nachtdienst nog iets kan doen, maar dat hangt af van de drukte tijdens de dienst

Hopelijk is het leed snel geleden, en zal het nieuws weer op de homepage verschijnen zoals jullie gewend waren.
Het is even niet anders, laten we het maar op overmacht houden

Al denk ik er iets anders over op dit moment.