Auteur Topic: DCS World v2  (gelezen 2217 keer)

Offline Sipke

DCS World v2
« Gepost op: 17 februari 2017, 21:16:02 »
Misschien was het jullie al opgevallen, maar ik ben de laatste tijd niet heel actief geweest op het forum. Dat kwam door meerdere redenen, waaronder school. Ik heb die tijd niet stil gezeten, en ben bijna helemaal van P3D overgestapt naar DCS. Dat vooral omdat ik meer van de fighter jets ben. Ik vind dat DCS voor mij dan meer mogelijkheden biedt en het bevalt mij enorm goed!

Hier alvast enkele screenshots die ik even snel gemaakt heb. Als er nog verzoekjes zijn voor bepaalde screenshots of ergens vragen over zijn, schroom niet op die te stellen! :)

UH1 boven Las Vegas

Frontaaltje met de Huey

Low Departure van het veld

De cockpit van de Huey

Met de Red Flag campaign heb je een realistisch oefen scenario boven de NTTR

Bij die campaign heb je verscheidene AI traffic die je ondersteunen met de exercise, zoals deze Awacs

Ook heb je een KC-135 voor de nodige peut

Een overzicht vanuit de cockpit van de F15C

Een Close-up om de details in de cockpit weer te geven

De Britse tornados vliegen ook mee in de Red Flag exercise

En ook de Tornados hebben hun eigen opdracht in de exercise

Eigenlijk staat het hele veld (Nellis AFB) vol met vliegtuigen die mee doen aan de oefening

Offline Nightowl

• FSVisions Administrator
    • http://www.fsvisions.nl
Re: DCS World v2
« Reactie #1 Gepost op: 20 februari 2017, 17:56:22 »
Prachtige serie screenshots Sipke, ik hoop dat we de komende tijd meer screenshots van je mogen bewonderen hier in het forum.

Hopelijk mogen we in de nabije toekomst meer screenshots van je zien hier in het forum.

Offline Matthijs

• Webmaster
« Reactie #2 Gepost op: 21 februari 2017, 10:23:50 »
Echt geweldige shots, normaal ben ik niet zo van de combat sims, maar dit is echt geweldig om te zien! 8)
Vr.Gr. Matthijs

Offline marquesas

« Reactie #3 Gepost op: 22 februari 2017, 16:02:43 »
Mooi Sipke, ik houd ook wel van die detailopnames- meestal zit je toch wel dicht op je panel, dan is het ook leuk om te zien wat jij dan ziet. Veel plezier met DCS!

Offline Sipke

« Reactie #4 Gepost op: 11 maart 2017, 17:48:23 »
Hier nog enkele screenshots. Ik blijf me verbazen over het kwaliteit van de vliegtuigen. Ik ben erg benieuwd hoe de DCS NormadiŽ map zal zijn!

De cockpit van de F-5E iii

Nellis AFB met een Franse Mirage 2000C taxiŽnd naar de startbaan

De F-5E iii met remparachute, je merkt echt een verschil tijdens het landen als je geen parachute gebruikt!

Offline Sipke

« Reactie #5 Gepost op: 20 maart 2017, 13:32:40 »
En ook het Russische geweld mag niet ontbrken ;) Hier enkele shots van de MI-8

Even wachten om de voorbij rijdende Ilyushins

Low level departure in formatie

De piloten kunnen even naar elkaar zwaaien  ;D

Al met al is het een prachtige heli om mee te vliegen! Heerlijk stabiel, maar toch is het hoveren nog wel een puntje waar aan gewerkt moet gaan worden  ;)

Offline Sipke

« Reactie #6 Gepost op: 14 april 2017, 14:44:31 »
De eerste vlucht van de A10 was in 1972, en tot op de dag van vandaag zijn ze nog in gebruik. Ook in DCS is er de mogelijkheid om de vijand af te schrikken met de Warthog  :)

Offline Sipke

« Reactie #7 Gepost op: 16 april 2017, 18:11:52 »
En nog even twee screenshots van de UH-1. Het blijft een prachtige heli om te zien, en om in te vliegen