Auteur Topic: London screenshots  (gelezen 230 keer)

Offline marquesas

• Nur Fliegen ist schöner
London screenshots
« Gepost op: 12 september 2017, 11:41:36 »
Hallo allemaal,

Photobucket heeft er een zooitje van gemaakt op FS Visions en op andere platforms. Daardoor ben ik nu heel veel screenshots kwijt en worden de screenshots afkomstig van Photobucket niet langer ondersteund. Ik heb nu een andere hosting site gevonden, die nog geen betaling verlangd.

Ik ben laatst op vakantie geweest naar Londen en ik was zeer onder de indruk van Heathrow, wat een enorm vliegveld is dat! De terugreis ben ik begonnen op London City Airport met een RJ 145 van Cityjet. Ook dat was spectaculair te noemen: vol gas, korte baan.

Nu de dagen weer wat korter worden ben ik weer begonnen met flightsimmen. Een van mijn eerste vluchten was van Glasgow naar EGLL Heathrow. Een aantal screenshots hiervan sluit ik bij. Ik hoop van iedereen mooie screenshots te zien en alvast veel plezier gewenst met FS.

Sim: FSX SE

Scenery: FTX Orbx

Addon: PMDG 747-400

groeten, Marc

Offline Erik

• FSVisions Global Moderator
Re: London screenshots
« Reactie #1 Gepost op: 14 september 2017, 20:47:03 »
Mooie screenshots!

Offline Nightowl

• FSVisions Administrator
    • http://www.fsvisions.nl
Re: London screenshots
« Reactie #2 Gepost op: 22 september 2017, 11:49:00 »
Dank je wel voor het delen van de screenshots. Binnenkort zullen we in het forum eens kijken naar de (niet werkende) links naar photobucket. Aangezien er vele screenshots op die manier zijn geplaatst zal het een hele klus zijn daar een goede oplossing voor te vinden. Het zal daarom nog wel een poos voor kunnen komen dat er een kruisje ipv een screenshot in sommige berichten staat.