SODE bijgewerkt naar v1.6.3
Jeffrey Stähli, de ontwikkelaar achter SODE (SimObject Display Engine) heeft een nieuwe release uitgebracht, versie 1.6.3. Het volledige changelog is hieronder te lezen.
Changelog:
- General
- Fixed bug where sound could not be found due to the case-sensitive SimTitle
- Fixed bug where GSX created SODE jetway would not move under certain circumstances
- Fixed bug where an environmental data probe would not be reloaded and its associated client objects were lost
- Fixed bug where negative AirTemp values were not properly read
- Fixed some bugs where sound was not stopped from external app (GSX) for reset or premature removal cases
- Jetway Control System
- Fixed bug where in certain situations, the jetway is not properly initialized
- Fixed bug where AI object placement data was not updated
- Added support for VOXATC driven AI aircraft
- Improved AI-to-Jetway assignment logic in case of multiple jetways and multiple doors
- Improved jetway detection routine for AI aircraft using stand data
- Added support for multi-jetway/multi-door operations for AI objects
- Added support for automatic docking and undocking of jetways for the user aircraft. Two ways to trigger:
- Manually via the SODE text-menu
- Automatically using aircraft state variables (Parking brake set, all engines off, beacon off for docking; beacon on for un-docking)
- Added check for crossing jetways when using auto-dock feature
- Refactored and improved the entire jetway logic code
- VDGS
- Added MD-80 series and Concorde to list of supported aircraft
- Fixed VDGS activation logic when aircraft is already parked at stand
Dank je wel weer WielXP! Ik heb ook gelijk het linkje aangepast in het artikel. Fijn weekend! M.v.g Matthias
De versie op flightsim.to loopt wat achter. De laatste versie vinden jullie op github. https://github.com/Sequal32/yourcontrols.
Je hoeft deze expansion niet te downloaden. Het is eigenlijk gewoon een mini-game in MSFS. Ik heb er ook niet…
Inderdaad helemaal niets, maar leuk is het wel om op volle snelheid door de ravijnen te vliegen en andere missies…
Sjezus wat heeft dit nu nog met serieuze flightsim te maken? Absurd gewoon.
Van waar dat verhaal van South airport als bonus? Zit hier helemaal niet bij.