AeroflyFS4 update
We zouden het haast vergeten, maar ook AeroflyFS is nog steeds actueel en wordt periodiek van updates voorzien. Deze sim is vooral voor VR vliegers interessant, want hoge FPS.
De laatste (Beta) update voorziet nu ook in een 737-800 en hoewel het geen echt studie model is zoals die van IFly in MSFS 2024 ziet e.e.a. er echter wel erg mooi uit en zijn de noodzakelijke basis bedieningen wel degelijk aanwezig en zijn deze daarnaast ook nog eens goed te bereiken in VR.
Kijk hier voor de (vlieg)eigenschappen van de 737
Changelog 2025-07-17
- added new B737-800 aircraft with 70+ liveries
- added new airports in Bolivia, Canada, Ecuador, Greece, Indonesia and Peru
- added A319, A321 and B777-300ER received additional new liveries
- changed A319, A321 models have rounder fuselage, working cargo doors and more detail
- fixed A319, A321 engine IAE V2500 physics model overhauled and now more realistic
- changed A319 maximum flap deflection increased
- changed A321 increased texture quality, reworked overhead panel
- changed A321 roll spoiler behavior improved
- changed A319, A320, A321, A380 cockpit lever and button sounds improved
- added A321 pitch pitch callout sound
- added B747, 777, 787 callout V1 sound
- added B747, 787, Q400 preliminary APU sound
- changed A350 ECAM video camera cabin images more realistic
- changed B737-900ER and B737 MAX 9 takeoff QRH and VREF speeds more accurate, takeoff assumed temperature should now work with TO derate selected
- fixed A350, B777, Concorde ground effect increased
- fixed B777 autopilot selected Mach Number displayed correctly on copilot PFD
- fixed F15E throttle levers now both move together when grabbed with VR hand controller or dragged with right mouse button

Deze driver verwijderd overigens nu ook standaard de klassieke "nvidia control app". Alle instellingen moeten nu via de nieuwe moderne…
Dank jullie wel voor de reacties, zowel hier als via de mail. Laat ik voorop stellen dat ik niet tegen…
Hierbij wil ik toch even mijn mening geven over het handelen van deze “Geldwolven” die geld ruiken over het hele…
Bedankt voor jullie reacties en steun!
Heel zuur. Maar lees ook dit voor je gaat betalen. Claims zijn wel terecht, maar vaak (veel) te hoog. https://tweakers.net/reviews/11256/blafbrief-over-dat-ene-leuke-plaatje-arnoud-engelfriet-over-auteursrechtinbreuk.html
Ik stel 50 euro beschikbaar voor het betalen van deel van de boete. Laat maar weten hoe ik eraan kan…