Released: Digital Design St. Petersburg Airport
Digital Design heeft St. Petersburg Airport (ULLI) uitgebracht voor Microsoft Flight Simulator. Sint-Petersburg is na Moskou de 2e grootste stad van Rusland met 5,6 miljoen inwoners. De stad is de op drie na dichtstbevolkte stad van Europa, de dichtstbevolkte stad aan de Oostzee en de meest noordelijke stad ter wereld met meer dan 1 miljoen inwoners.
Tussen 1713-1728 en 1732-1918 was Sint-Petersburg de keizerlijke hoofdstad van Rusland. In 1918 verhuisden de centrale regeringsorganen van Sint-Petersburg (toen nog Petrograd geheten) naar Moskou. Sint-Petersburg is een belangrijk Europees cultureel centrum en ook een belangrijke Russische havenstad aan de Oostzee. Sint-Petersburg wordt vaak omschreven als de meest westerse stad van Rusland, evenals de culturele hoofdstad.
Pulkovo Airport is een internationale luchthaven die St. Petersburg bedient. Het bestaat uit één terminal die ca. 23 km. ten zuiden van het stadscentrum ligt. In 2023 deden ruim 20 miljoen mensen de luchthaven aan.
De scenery is verkrijgbaar via simMarket en later ook bij andere stores waaronder Orbx. Bekijk alle features hieronder.
Features:
- A top-quality model of ULLI Saint-Petersburg Pulkovo Airport
- Highly detailed airport objects including interior terminals
- Animated custom GSE airport vehicles, cars, buses
- Animated people in terminals
- Custom GSX Profile included
- Customized jetways
- Accurate terrain and runway profiles
- Custom aerial image covering the airport boundary and surroundings
- Highly realistic nightime dynamic lighting
- The scenery coverage includes the airport area and all the city’s major landmarks along the coastline!
- Helidrive Heliport with custom helipads
- Custom helipad at Gazprom Arena Stadium
- Custom animation of yachts and boats at the coastline
- Compatibility with free St. Petersburg landmarks by SkySorceress (scenery package configuration required)

Deze driver verwijderd overigens nu ook standaard de klassieke "nvidia control app". Alle instellingen moeten nu via de nieuwe moderne…
Dank jullie wel voor de reacties, zowel hier als via de mail. Laat ik voorop stellen dat ik niet tegen…
Hierbij wil ik toch even mijn mening geven over het handelen van deze “Geldwolven” die geld ruiken over het hele…
Bedankt voor jullie reacties en steun!
Heel zuur. Maar lees ook dit voor je gaat betalen. Claims zijn wel terecht, maar vaak (veel) te hoog. https://tweakers.net/reviews/11256/blafbrief-over-dat-ene-leuke-plaatje-arnoud-engelfriet-over-auteursrechtinbreuk.html
Ik stel 50 euro beschikbaar voor het betalen van deel van de boete. Laat maar weten hoe ik eraan kan…