SODE bijgewerkt naar v1.6.5
Jeffrey Stähli, de ontwikkelaar achter SODE (SimObject Display Engine) heeft een nieuwe release uitgebracht, versie 1.6.5. SODE is een module die ervoor zorgt dat je één of meerdere jetways kunt docken aan je (AI) vliegtuig. Deze module wordt veel gebruikt door scenery ontwikkelaars en ook GSX. Je kunt de nieuwste versie downloaden via de web site. Bekijk het volledige changelog hieronder.
Changelog:
- General
- Added support for disabling Primary Hotkey if desired via settings
- Added support for developers to use subfolders in their SODE xml project folder
- Fixed bug where clicking on a grouped TriggVis item in the menu would crash the application
- Fixed bug where objects were missing when using the TargetSim node
- Fixed bug where a ‘.’ or empty Path element in the add-on.xml would crash SODE
- Jetway Control System
- Complete rewrite of AI aircraft to jetway signalling interface. This should eliminate any timing/synchronization issues which have lead to CTDs when using AI traffic detection.
- A single jetway will connect to AI aircraft’s door 1L if door 2L is not reachable (if both doors defined in the AI aircraft.cfg)
- Fixed bug in the undocking animation sequence for shallow angle situtations (floating wheels)
Dank je wel weer WielXP! Ik heb ook gelijk het linkje aangepast in het artikel. Fijn weekend! M.v.g Matthias
De versie op flightsim.to loopt wat achter. De laatste versie vinden jullie op github. https://github.com/Sequal32/yourcontrols.
Je hoeft deze expansion niet te downloaden. Het is eigenlijk gewoon een mini-game in MSFS. Ik heb er ook niet…
Inderdaad helemaal niets, maar leuk is het wel om op volle snelheid door de ravijnen te vliegen en andere missies…
Sjezus wat heeft dit nu nog met serieuze flightsim te maken? Absurd gewoon.
Van waar dat verhaal van South airport als bonus? Zit hier helemaal niet bij.