Auteur Topic: ATC-menu in Prepar3D V4  (gelezen 357 keer)

Offline PH-BMS

ATC-menu in Prepar3D V4
« Gepost op: 06 september 2017, 17:20:32 »
Goedendag, de afgelopen 2 jaar heb ik met veel plezier gevlogen met FSX-SE. Een aantal weken geleden ben ik overgegaan op Prepar3D V4 en deze loopt echt veel soepeler en met minder foutmeldingen. Er is een dingetje wat ik niet zo prettig vind en dat is de tekst in het ATC-menu. Deze is nauwelijks te lezen door de letterkleur en achtergrondkleur en door de erg kleine lettertjes op het scherm. Ik heb al gezocht naar een file waar dit in veranderd zou kunnen worden maar nog niets gevonden. Is er iemand op dit forum die mij kan vertellen of en hoe ik dit kan aanpassen. Ik heb wel een map met fonts gezien in de map van Prepar. Bij voorbaat dank.
 Bruno Smit

Offline Matthijs

• Webmaster
Re: ATC-menu in Prepar3D V4
« Reactie #1 Gepost op: 13 september 2017, 14:01:00 »
Beste Bruno, Hartelijk welkom!

Zover ik weet is het niet mogelijk om het ATC scherm aan te passen in Prepar3D V4.

Mocht er iemand zijn op dit forum die hier wel ervaring mee heeft dan horen wij het uiteraard graag!
Vr.Gr. Matthijs

Offline Erik

• FSVisions Global Moderator
« Reactie #2 Gepost op: 14 september 2017, 20:41:51 »
Voor zover ik weet is dat inderdaad standaard niet mogelijk. Wat je wel kunt doen is een bericht plaatsen op het forum van Prepar3D. De sim wordt namelijk nog volop ontwikkeld en er wordt zeker naar suggesties geluisterd. Zie http://www.prepar3d.com/forum

Offline PH-BMS

« Reactie #3 Gepost op: 18 september 2017, 12:09:36 »
Bedankt voor de reacties. Ik ga direct in dit forum kijken.
PH-BMS