Auteur Topic: instrumenten weg  (gelezen 137 keer)

Offline fox22

instrumenten weg
« Gepost op: 01 december 2017, 12:03:22 »
hoi
mischien domme vraag ,waarom ontbreken er bij diversen vliegtuigen instrumenten ,alleen een doorzichtig rond gat ,of een donker.
rond gat ,
graag antwoord
groet fox22

Offline marquesas

• Nur Fliegen ist schöner
Re: instrumenten weg
« Reactie #1 Gepost op: 01 december 2017, 15:55:06 »
Welke simulator heb je Fox en gaat het om de default vliegtuigen of gaat het om addon vliegtuigen?

Ik heb een beetje rondgekeken op verschillende fora en het probleem lijkt vaker voor te komen. Deze topic vond ik bijvoorbeeld in het steamforum: https://steamcommunity.com/app/314160/discussions/0/537405286656503208/, misschien heb je er iets aan.

Je zou ook kunnen overwegen om je sim opnieuw te installeren, je begint dan weer met een schone lei.

Succes ermee, groeten

Marc

Offline fox22

« Reactie #2 Gepost op: 03 december 2017, 10:00:19 »
goedemorgen.
ik heb flightsimulator x op een schone win10 geinstalleerd. voorbeeld :bij nl2000 heb je een aantal (voorgebakken vluchten}
o.a ,cessna 172 approaching lelystad ehle. ronde instrumenten, doorzichtige gaten .zo zijn er wel meer.
ik heb nl2000 geintergreerd in steam.ter informatie.
groet fox22

Offline Nightowl

• FSVisions Administrator
    • http://www.fsvisions.nl
« Reactie #3 Gepost op: 04 december 2017, 13:48:25 »
Wanneer er ronde gaten in je instrumenten panel zitten, ontbreken de instrumenten in je FS installatie. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Wat je zou kunnen doen, is de vliegtuigen opnieuw installeren, indien het addon vliegtuigen zijn uiteraard. Wanneer het default vliegtuigen zijn, is er tijdens de installatie van FSX iets niet goed gegaan en zou ik FSX deďnstalleren, de map volledig verwijderen en alles opnieuw er op zetten.
Voor zover ik het weet, heeft de installatie van NL2000 niks te maken met het wel of niet aanwezig zijn van de instrumenten op het panel.

Succes, en laat ons even weten of je probleem opgelost is of niet?

Offline fox22

« Reactie #4 Gepost op: 04 december 2017, 16:44:15 »
hallo
nieuw installeren heeft geen nut gehad,mischien dat er foutje op de dvd ,s zit.ik blijf zoeken.
groet fox22