Aerosoft Southwest Florida voor X-Plane

Na maanden van hard werken heeft Aerosoft de eerste screenshots vrijgegeven van de Southwest Florida Intl. scenery voor X-Plane 10. Deze scenery wordt ook wel beschreven als een van de meest gedetailleerde scenery ooit gemaakt voor X-Plane. Met meer dan acht miljoen passagiers per jaar is Southwest Florida International Airport de tweede drukste single-runway luchthaven van de Verenigde Staten. Een release datum is nog niet gegeven.
Key Features:
- 10 cm/pixel aerial orthoimagery covering the entire airport (approx. 8.41 sq. km)
- 1 cm/pixel custom ground detail/markings
- True-to-life pavement, not repetitive textures
- Never-before-done, hand-placed pavement seams covering the entire airport apron, runway and taxiways
- Baked-in, ray-traced ambient occlusion on all major buildings
- Baked-in, ray-traced night illumination on the airport terminal building
- Specular reflections and all-HDR lighting (no hand-painted lighting)
- Accurate building heights, measured using LIDAR (Light Detection and Ranging) elevation data
- Designed using efficient modelling techniques and X-Plane 10-native methods for maximum performance without compromising on quality
- Animated jet bridges and marshallers at all gates (using the freely available AutoGate plugin by Jonathan Harris)
- Static aircraft as an option
- Animated and static ground vehicles
- Volumetric grass
- Road traffic
- Compatible with HD Mesh Scenery v3 by Andras Fabian
hi
hi
Hoi WielXP, Ook ik had het niet verwacht, zelfs ons Béta-testers werd niks verteld
Dat is fantastisch nieuws. Velen hadden deze nieuwe map pas later dit jaar verwacht. Ben benieuwd hoever nederland er in…
Hoi Richard, De mail met de key heb je als het goed is zojuist ontvangen van mij. Veel Kola vliegplezier…
Matthias, naar het emailadres waarmee ik dit bericht onderteken?