Aerosoft Southwest Florida voor X-Plane

Na maanden van hard werken heeft Aerosoft de eerste screenshots vrijgegeven van de Southwest Florida Intl. scenery voor X-Plane 10. Deze scenery wordt ook wel beschreven als een van de meest gedetailleerde scenery ooit gemaakt voor X-Plane. Met meer dan acht miljoen passagiers per jaar is Southwest Florida International Airport de tweede drukste single-runway luchthaven van de Verenigde Staten. Een release datum is nog niet gegeven.
Key Features:
- 10 cm/pixel aerial orthoimagery covering the entire airport (approx. 8.41 sq. km)
- 1 cm/pixel custom ground detail/markings
- True-to-life pavement, not repetitive textures
- Never-before-done, hand-placed pavement seams covering the entire airport apron, runway and taxiways
- Baked-in, ray-traced ambient occlusion on all major buildings
- Baked-in, ray-traced night illumination on the airport terminal building
- Specular reflections and all-HDR lighting (no hand-painted lighting)
- Accurate building heights, measured using LIDAR (Light Detection and Ranging) elevation data
- Designed using efficient modelling techniques and X-Plane 10-native methods for maximum performance without compromising on quality
- Animated jet bridges and marshallers at all gates (using the freely available AutoGate plugin by Jonathan Harris)
- Static aircraft as an option
- Animated and static ground vehicles
- Volumetric grass
- Road traffic
- Compatible with HD Mesh Scenery v3 by Andras Fabian