Accu-Sim Comanche A2A update
Er is weer een nieuwe versie van een van de betere (de beste?) propeller vliegtuigen voor MSFS.
Versie 1.4.7 (alweer de zesde update sinds de start als we ons niet vergissen) voorziet nu eindelijk in de mogelijkheid om ook op de xbox te vliegen. Daarnaast zijn er wat motor eigenschappen aangepast en wat ventilatie verbeteringen van de cockpit.
Onderstaand de hele lijst met verbeteringen;
- Added support for Xbox platform
- Fixed overstress crash which would occur if view was switched to outside camera following an apron start with cockpit persistence switched off
- Improved engine physics so very high temperature can cause more rapid cylinder wall deterioration
- Improved integrity of cabin against air leaks to allow more efficient heating
- Fixed cabin vent bug which caused vents to not exchange air properly
- Fixed issue which caused vents to pick up too much ambient wind on the ground
- Improved magneto physics so badly worn mags will generally perform worse
- Added new localizations for aircraft description
Op het forum van a2a alle info van de updates.
Je kunt de update installeren door in “alle apps” onder a2a simulations -comanche check all updates- aan te klikken.
Heb je het vliegtuig nog niet, dan kun je hier het kopen voor 50 dollar en sinds gisteren ook in de marketplace (xbox).

Deze driver verwijderd overigens nu ook standaard de klassieke "nvidia control app". Alle instellingen moeten nu via de nieuwe moderne…
Dank jullie wel voor de reacties, zowel hier als via de mail. Laat ik voorop stellen dat ik niet tegen…
Hierbij wil ik toch even mijn mening geven over het handelen van deze “Geldwolven” die geld ruiken over het hele…
Bedankt voor jullie reacties en steun!
Heel zuur. Maar lees ook dit voor je gaat betalen. Claims zijn wel terecht, maar vaak (veel) te hoog. https://tweakers.net/reviews/11256/blafbrief-over-dat-ene-leuke-plaatje-arnoud-engelfriet-over-auteursrechtinbreuk.html
Ik stel 50 euro beschikbaar voor het betalen van deel van de boete. Laat maar weten hoe ik eraan kan…