Released: Flightbeam Quito Intl.
Kort na de relase van Portland heeft Flightbeam gisteren de scenery van Quito (SEQM) uitgebracht voor Prepar3Dv4. Mariscal Sucre International Airport is het drukste vliegveld van Ecuador en opende haar deuren in 2013 ter vervanging van Old Mariscal Sucre International Airport (SEQU). De luchthaven ligt op een hoogte van maar liefst 2400 meter. Verkrijgbaar via de webshop van Flightbeam Studios.
Features
- Features the all-new Flightbeam Manager system (no Addon Manager/Couatl required)
- Configuration Manager allows you to quickly customize SEQM to your liking
- Utilizes SODE for advanced jetway interaction with aircraft and dynamic windsocks
- Superior performance: Highly optimized giving you exceptional framerates
- Ultra crisp, hi-def textures rendered up to 4096×4096 resolution
- Accurate vehicle representation from the actual airport
- Includes custom static GA and Cargo aircrafts
- P3Dv4 dynamic night lighting included
- Leverages P3D’s material scripting engine for dynamic runway lights
- Key interior areas modeled, giving a sense of depth inside terminals


Zijn er overigens nog X-Plane vliegers onder onze lezers? Jazeker. Al jaren. Ik vind het een plezierige sim omdat er…
Gaaf zeg. Dank voor de tip.
De beta voor PS5 is live (als je je hebt opgegeven en geselecteerd bent! Kijk https://www.reddit.com/r/MicrosoftFlightSim/comments/1o1mxzx/got_my_msfs_2024_ps5_beta_access/
Inmiddels (3-10-2025) is er ook wat sound toegevoegd. https://orbxstudios.com/jwarchipelago/sound-update/
ja, dat klopt. In 2023 zijn de rechten weer teruggegaan naar Micropose. Kijk https://stormbirds.blog/2023/05/04/falcon-returns-to-microprose/ en ja de verse van BMS…
Als ik diep in mijn geheugen graaf schijnt er ook een samenwerking te zijn tussen Benchmark sims die de originele…