Gratis Alouette III voor X-Plane v12
Een Alouette III voor X-Plane v12 van payware kwaliteit gratis? Jazeker kan dit!
De download vinden jullie hier!
Leuk feitje, Matthias zelf heeft ze geholpen met de sound pack door zo’n 90% van de soundfiles beschikbaar te stellen voor ze, los daarvan……………..Happy winching! 🙂
”- Features :
– 3D model with 2K textures and normal maps
– 36 liveries
– Ipad with helicopter customization options and presets
– 6 Interior versions ( Empty / Transport / Mountain rescue / HEMS / VIP / SAR )
– 10 different exterior equipements
– 10 different antenna options
– Hoist operator that moves if you open the hatch door for hoist
– Fully animated rotors
– 2 Engine types ( only 3d)
– VR compatibility
– Custom Fmod
– Rain effect with wiper
– Emergency floats
– Paint-Kit included
– Garmin 430 ( from xplane )
– Ready for AlpinHoist plugin
And far more you’ll find in the Manual or on the Ipad
– Liveries Included :Â *due to download size on the Org I had to put all 36 Livery into different livery pack you can fin here :
Livery pack 1 : F-BPPH SAF / F-MJBL Gendarmerie / F-ZBFM Securité civile / HB-XCB Air glaciers / HB-XFM Rega / HB-XUM Air Zermatt / N316BJ / OE_XBG SHS
Livery pack 2 : HB-XDE BAZL / HB-XHY REGA / HB-XOF Air glaciers / HB-XQN HeliTv / V-260 Police Swiss air force / V-262 Goodbye Swiss air force
Livery pack 3 : 3E-KN Austrian AF / 303 French Marine / 19312 Portugal AF / F-GPGM Heli Secours / I-BXWA Air Walser / M-3 Belgian Navy
Livery pack 4 : Fictive US Coast Guard / A-465 Grasshoppers / D-HALT / F-GYIL F-GIYE HeliBearn / F-GUAD / F-MJBX Gendarmerie / HB-XDF REGA
Livery Pack 5 : Fictive Rega / HD16-1 Spain SAR / N72590 Flight for Life / V-263 SAR V-271 Swiss air force / VH-UHR AirFast”





Deze driver verwijderd overigens nu ook standaard de klassieke "nvidia control app". Alle instellingen moeten nu via de nieuwe moderne…
Dank jullie wel voor de reacties, zowel hier als via de mail. Laat ik voorop stellen dat ik niet tegen…
Hierbij wil ik toch even mijn mening geven over het handelen van deze “Geldwolven” die geld ruiken over het hele…
Bedankt voor jullie reacties en steun!
Heel zuur. Maar lees ook dit voor je gaat betalen. Claims zijn wel terecht, maar vaak (veel) te hoog. https://tweakers.net/reviews/11256/blafbrief-over-dat-ene-leuke-plaatje-arnoud-engelfriet-over-auteursrechtinbreuk.html
Ik stel 50 euro beschikbaar voor het betalen van deel van de boete. Laat maar weten hoe ik eraan kan…