iniBuilds Innsbruck Airport uitgebracht
Op de valreeep van Microsoft Flight Simulator meldt ook iniBuilds zich met haar versie van Innsbruck Airport (LOWI), met de belofte dat deze gratis beschikbaar komt voor Microsoft Flight Simulator 2024. Eerder zagen we al versies van Asobo (World Update), JustSim en Orbx.
iniBuilds heeft erg veel aandacht besteed aan de luchthaven zelf, met een volledig interieur als ook de omgeving. Denk hierbij onder andere aan de bekende skischans, maar ook het Tivoli stadion, ziekenhuis en meer.
Je kunt de scenery aanschaffen via iniBuilds. Bekijk alle features hieronder.
Features:
- Hand-made ground textures with crisp, bespoke texture sets (Runways, aprons, paths, roads)
- True-to-life airport landside recreation with custom ground decals, signposts, vegetation, parking barriers and more
- Accurately modelled and positioned dynamic airport lighting
- Highly detailed models of all airport buildings, objects and surroundings
- Up to date airport layout reflecting the current, real-world location
- Official GSX Profile included in scenery folder & iniManager Download
- Level of Detail (LOD) optimisation for every model to encourage the best performance possible
- Use of the latest MSFS SDK features to allow for the best optimisation and performance possible
- Custom static aircraft
- Full iniManager compatibility to configure your scenery for the best possible performance for your system
- Bespoke taxi signage as it is in the real world
- Various custom POIs including the Bergisel Ski Jump, Christophorus heliport, Innsbruck University Hospital and helipad, Tivoli Stadion & Arena and so many more!

Deze driver verwijderd overigens nu ook standaard de klassieke "nvidia control app". Alle instellingen moeten nu via de nieuwe moderne…
Dank jullie wel voor de reacties, zowel hier als via de mail. Laat ik voorop stellen dat ik niet tegen…
Hierbij wil ik toch even mijn mening geven over het handelen van deze “Geldwolven” die geld ruiken over het hele…
Bedankt voor jullie reacties en steun!
Heel zuur. Maar lees ook dit voor je gaat betalen. Claims zijn wel terecht, maar vaak (veel) te hoog. https://tweakers.net/reviews/11256/blafbrief-over-dat-ene-leuke-plaatje-arnoud-engelfriet-over-auteursrechtinbreuk.html
Ik stel 50 euro beschikbaar voor het betalen van deel van de boete. Laat maar weten hoe ik eraan kan…