MK-Studios Lissabon on final

Ontwikkelaar MK-Studios heeft vandaag op Facebook aangekondigd dat Lissabon bijna gereed is. De scenery zal op 14 september worden uitgebracht voor Prepar3Dv4. Ook zijn er veel nieuwe screenshots toegevoegd, deze zijn hier te bekijken.

Naast onderstaande features heeft de ontwikkelaar nog eens expliciet aangegeven dat ondanks dat ook de omliggende stad gerendered is er een goede balans is gezocht tussen performance en kwaliteit van de scenery.

Tot slot is nog onderstaand screenshot bijgevoegd wat een hint geeft voor de volgende bestemming. Enig idee?

Features:

  • Highly detailed buildings specially designed and optimized for P3DV4
  • Terminal interior modelled in 3D with correct gate numbers and people
  • SODE jetways and double jetways with interior
  • SODE windsocks
  • New ground technics based on real photographs, specular and bump mapping
  • Fully up to date ground layout
  • Highly optimized dynamic lightning with different effect types adjusted for exact type of light and direction needed
  • Condition based runway lightning with realistic dimmed light power (as operated mostly in Lisbon)
  • GSX based docking system and adjusted stands for real operations
  • Interactive holding point lights that change color when approaching them, active only in selected areas like in the real airport
  • Realistic precipitation effects on the ground with water accumulated in some areas
  • 50cm/pixel sattelite coverage of the city with autogen
  • 36 important custom city objects and 3 bridges
  • Custom mesh for the city and airport area
  • AFCAD with custom approaches according to 1809 AIRAC database
  • Airport configurator with multiple performance options
  • 3D city night lightning.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *