Released: SceneryTR Istanbul Airport

SceneryTR heefty vandaag Istanbul Airport (LTFM) uitgebracht voor Prepar3Dv4 en Prepar3Dv5. Dit is de nieuwe luchthaven van Istanbul en vervangt Istanbul Atatürk Airport (LTBA). De luchthaven is sinds 2018 operationeel en is gebouwd op 76,5 miljoen km2 en is bedoeld als een wereldwijde hub voor vluchten tussen Europa, Afrika en Azië. Istanbul Airport ligt in 40 km. ten noordwesten van Istanbul, aan de Zwarte Zee.
Doel is om op termijn 200 miljoen passagiers per jaar te kunnen verwerken als alle werkzaamheden zijn voltooid. Tevens beschik de luchthaven over 5 parallelle startbanen, waarvan er 3 CAT II/III zijn. Hiermee is het mogelijk om 3 banen tegelijkertijd in te zetten.
De scenery kost €30 en is aan te schaffen via simMarket.
Features:
- Highly detailed virtual replica of the airport buildings and its surroundings
- Photorealistic high resolution textures on airport buildings and vehicles
- Custom high resolution ground textures, detailed markings and seasonal variations
- SODE animated jetways
- SODE VDGS support
- 3D Taxiway signs
- Custom airport vehicles and numerous custom static objects
- Volumetric grass
- Custom surroundings with seasonal variations and hand placed autogen
- Various effects, i.e. animated runway guard lights, smoke effects, wet/puddle effects during rain, SODE windsock, animated radars, dynamic reflections on windows, bump maps, specular shine
- Ambient occlusion (texture baking) and custom night textures on all buildings
- Various Dynamic Lighting effects
- Compatible with GSX/GSX Level 2 (settings ini file supplied)
Ja en in een tussenzin word Hawaï en Antartica ook nog genoemd.
Ah, leuk. Inclusief Papua Nieuw Guinea en Indonesië! (mijn favoriete locaties)
EINDELIJK !!!!!
Wat mij opvalt is dat er ineens meer en meer 'developers' op de markt komen die een graantje mee proberen…
Ik ben erg benieuwd naar een review. Wel vraag ik mij af of een dergelijk product niet te vroeg is.…
Zit zeker wat in Richard! :-)