Auteur Topic: LOWW Vienna naar LEPA Palma de Mallorca  (gelezen 217 keer)

Offline marquesas

• Nur Fliegen ist schöner
LOWW Vienna naar LEPA Palma de Mallorca
« Gepost op: 06 oktober 2017, 15:47:48 »
Vandaag het screenshotverslag van een korte vlucht van Wenen naar Palma op het eiland Mallorca. We vliegen met een Boeing 747-400 van de KLM vanuit Wenen vanaf de RW 34 via de SID Stein 1A naar OSPEN en van daaruit rechtstreeks naar de Alpen richting Italië. Vanuit Italië vliegen we langs de Côte d'Azur tot het vliegveld Nice en buigen vervolgens af naar het zuiden en via de Middellandse zee komen we dan aan bij de STAR TOLSO. Hier beginnen we dan aan de afdaling naar de RW 24L. Het vluchtplan ziet er zo uit:

LOWW SID OSPEN DCT DETSA Q984 VAMTU UM984 PADKO UY38 VATIR UN852 PIVUS UZ237 SISMO UN855 KENAS STAR LEPA

Vanaf Wenen klimmen we eerst naar een hoogte van FL 310 en boven de Alpen klimmen we dan uiteindelijk naar onze cruise altitude FL 350.

Sim: FSX SE

Addon Scenery: FTX Global, Fly Tampa Vienna

Addon Aircraft: PMDG 747-400X

groeten, Marc

Offline Matthijs

• Webmaster
Re: LOWW Vienna naar LEPA Palma de Mallorca
« Reactie #1 Gepost op: 07 oktober 2017, 20:54:37 »
Mooie serie weer Marc, geen problemen met OOM binnen FSX op langere vluchten?

Vr.Gr. Matthijs

Offline marquesas

• Nur Fliegen ist schöner
Re: LOWW Vienna naar LEPA Palma de Mallorca
« Reactie #2 Gepost op: 08 oktober 2017, 08:59:05 »
 Dank je wel Matthijs,

Sinds ik ben geswitcht van FSX naar FSX Steam en van Windows 7 naar 10 heb ik nauwelijks meer problemen gehad met OOMS gelukkig. In het verleden had ik die wel, vooral aan het einde van een vlucht tijdens de nadering van een vliegveld dat hoge eisen stelde aan mijn apparatuur. Het kon dan zomaar gebeuren dat de boel op tilt sloeg tijdens de approach, wat natuurlijk behoorlijk balen was.

Marc